Sunshine..

Idag har det varit helt underbart väder ute, älskar när solen strålar samtidigt som det är iskallt ute, så mysigt att promenera då. Så jag och Nellie hade först en oförskämt mysig sovmorgon, då snuttan bjöd på 8 timmars sömn i sträck o sen 2 timmars sov/mys i sängen med mig, sen blev det promenad i det härliga vädret :) Lovley morning ♥
Sen började jag städa garderob och förråd men blev inte färdig för Johanna och Sebbe ville komma ut en sväng o dricka lite kaffe och jag hade inga problem att pausa i städningen för lite kaffebesök :) Men tro inte att jag fortsatte att städa när dom åkt hem haha!
Trevligt att ni kommer på lite spontana besök ibland så inte Nellie växer för mycket mellan gångerna. Dags för en hel kväll snart, myyys ♥

Ytterligare en kväll sitter jag i soffan med en pigg tjeja som inte alls verkar ha några planer på att sova just nu, men om 10 min kanske.
När jag hängde tvätten förut låg Kricka och Nellie i sängen o pratade haha dom var så himla fina, Nellie jollra på som aldrig för och Kricka hängde på. Helt magiskt att se dom där två, jag bara njöt av att höra dom!

Nae nu ska jag försöka söva min lilla fisunge, hoppas på ett lyckat resultat för jag är lite sömning jag med!

God Natt....


Härlig promenad i solen..


Tjejen som alltid brukar sova i vagnen var vaken nästan hela promenaden ♥


Nellies farmor har stickat denna söta tröja, visst är hon duktig :)


Såhär ligger lilla rävungen och sprattlar just nu, inte särskilt trött :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback