Söndagsmys

Igår blev en mysig kväll med god mat och trevligt sällskap :)
Lillan bjöd sin mamma o pappa på en underbar sovmorgon idag o sen blev det familjemys i sängen.

Sen ringde mamma o pappa o ville att jag skulle komma dit för dom hade rensat förråden o hittat massa gammla skolsaker som är mina som dom ville att jag skulle komma o hämta, fick mig ett par riktigt goda skratt. Herregud vilka meddelanden vi skrev i varandras böcker. Läste bland annat ett meddelande från Johanna o jag lovar det skrattet kan jag leva på länge hahaha :) Självförtroendet var inte alls som det skulle i sjätte klass :P

Nu har vi precis ätit en god middag som Kricka koka ihop, den har avnjutits framför beck som vi nu ska fortsätta se i sängen ♥

Just ja vann en auktion på tradera med ett par GRYMT snygga skor som jag verkligen ville ha, riktigt nöjd :)

Sov gott!


Aldrig använda scorett skor för 225 kr det är fan inte illa då dom kosta 800 från början, NÖJD :) 

Kommentarer
Postat av: magda

åhhh dom är assnygga!

2010-11-08 @ 07:38:07
Postat av: Jenny

Hahaha ja kan bara tänka mig vad de står där!!!!! Gud va kul!!!! Ja vi måste ses snart. De där måste ja ju bara läsa. PUSSS!

2010-11-08 @ 10:28:53
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: ems

har också ett par! dom är jätte jätte sköna :)

2010-11-09 @ 12:09:15
URL: http://linneaarrelid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback