Snöö!

Igår skulle vi åkt till Lisa och Alexander men vädret tillät inte att vi åkte i en bil utan vinterdäck så nu har vi planerat en ny busdate imorgon :) Det ser vi fram emot, skönt att komma hemifrån en stund!

Igår ringde jag även TryggHansa för att säga till om ersättning för dygnet jag låg på bb o hör o häpna 712 kr för dessa två dagar får jag eftersom att mamma o pappa har mig försäkrad hos TryggHansa tills jag blir 25 :D:D
Underbart med lite extra i kassan när man går hemma o är mammaledig :)

Hittills den där veckan har Nellie bjudit sin mamma på underbara mys sov mornar. Så himla mysigt att lyfta över henne till Krickas säng när han begett sig till jobbet ♥

Idag har vi vart på BVC, det var en utmaning att ta sig fram med vagnen eftersom att våra dåliga hyresvärdar inte plogar!
Hur som helst väger gullan nu 4960g och är 57,5 cm lång. Inte klokt hur snabbt dom små liven växer. Men hon följer kurvan precis som hon ska o allt såg jätte bra ut. Nästa gång vi ska dit är det dags för vaccination (2 sprutor) så jag har sagt åt Kricka att ta lite pappaledigt den dagen för jag tycker sånt där är lite jobbigt :P

Efter BVC besökte vi min mormor, så det blev lunch där! Sen traskade vi hem i snöblasket!

Nu ska jag bege mig hem till mamma o pappa för att byta bil med dom så jag har en bil med vinterdäck på sen blir det lasagna mexico, GOTT!


Nellie älskar sin mamma, haha ♥


Tänk vad härligt det är att hänga på mormors axel :D

Kommentarer
Postat av: maria

underbara lilla unge<3 saknar er redan även fast vi sågs i lördags.. måste ses snart igen.. pusss puss älskar er

2010-11-10 @ 18:32:07
Postat av: Sofia

Lasagna mexico, vad gott. Jag ska nog äta pannkakor. :) Hoppas allt är bra gumman. Kram

2010-11-10 @ 22:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback