Släktturné..

Imorse vaknade gullan vid 7.30, åt lite o somna om. Själv gick jag upp vid 10 men Nellie sov vidare en timme till. Sen myste vi lite i soffan o kolla på Rädda Willy 4.
Senare kom Sanna och Theo o hämtade oss så åkte vi till sundet (gammel farmor och gammel farfar) där träffade vi även mammas kusin Nicke och hans tjej, trevligt :) Där blev det fika o en massa prat, efter det begav vi oss hem till min mormor (sannas farmor) o dit kom även min mamma och lillasyster.
Så det har vart en riktigt släkt dag :) Väldigt mysigt måste jag säga ♥

Nu har vi precis ätit lite mat här hemma och tydligen är det nån fotboll på tv:n nu så jag ska smyga upp till sovrummet och titta på 25 timmar.
Städningen som jag skulle färdigställe idag blir alltså INTE färdig, det får bli imorn. Vad säger man ny dag nya tag!

Jag är så trött idag så jag hoppas att snuttungen vill sova tidigt ikväll :)

Hej hopp!


En trött liten prinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback