Skogen

Igår var Kricka hos min farbror o hans familj o gjorde ett jobb så framåt kvällen tog jag o Nellie en promenad i kylan dit för att äta pizza o kolla på Idol. Trevligt trevligt! Sen tog vi en promenad hem, kallt men faktiskt väldigt uppfriskande :)
Har ni någon favorti i idol? Jag hoppas att det i slutet ska stå mellan Linnea (hon är nog min favorit), Jay och Olle.

Våran lilla rävunge somnade framför deras lilla eldstad eller va det heter på en filt o sov som en stock runt 22 hugget, vaknade inte ens när jag sklädde på henne o la henne i vagnen dock vaknade hon när vi kom hem så då käka hon o jollra lite sen somnade hon om o vaknade straxt efter 7 imorse sen blev det myspys o mer sömn fram till 11.30, familjemys ♥

Nu kom nyss jag o Nellie tillbaka efter lite svamp plockning med mamma/mormor. Väldigt skönt att komma ut i skogen lite, tog Nellie i bärselen men det kan jag inte rekomendera när man ska plocka svamp för det vart tungt för ryggen så efter ett tag satte jag henne i bilstolen o ställde ner där jag plocka. Så till kvällen blir det nog en köttbit med smörstekta kantareller :)

Nu kom precis Tobbe hit för han o Kricka ska spela så får vi  se om Marre kommer hit o sällskapar med oss till kvällen. Tobbe hade med sig en jätte fin tavla som han målat till Nellie, väldigt gulligt, tack snälla!

Nae nu ska jag bada min lilla skorv bebis haha sen ska jag själv ta mig en varm o skön dusch.

Trevlig helg!



Mammas lilla tjockis ligger o sparkar i sin gunga :)



Nellie fina tavla ifrån Tobbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback