Rastlös liten flicka

Våran lilla docka har dom senaste nätterna vart fruktansvärt rastlös om kvällar/nätter o är trött o sover om dagarna. Hon har alltså vänt lite på dygnet, hur vänder man tillbaka det för en sån här liten tös? Hur ska jag lyckas hålla henne vaken om dagarna ?
Vi lyckades somna runt 01.30 inatt o sen slog hon upp sina blå typ 8.15 för lite mat o sen kunde inte jag somna om så jag började dammsuga, hänga ut sängkläder, tvätta o.s.v.
Sen blev det frukost framför filmen my sister´s keeper medans Nellie fortsatte att sova.
Vilken fruktansvärd film, grät hur mycket som helst. Jobbigt när det handlar om barn tycker jag, det sätter igång så mycket i huvvet på mig o då gråter jag ännu mer haha vet att jag är knäpp men sån är jag :P

Skulle egentligen städa hemma hos mamma o pappa idag som lite extra jobb. Ska städa där varannan fredag nu för att dryga ut plånboken lite. Hur bra som helst eftersom att Nellie kan hänga i bärselen när jag dammar o dammsuger :) Tack snälla mamma <3
Men till min stora förvåning hade tydligen mina små systrar varit snälla o storstädat hela huset igår så jag får gå dit nästa fredag istället :) Så nu väntar jag på att syster Frida ska komma hit så ska vi bada lilla pluttan.

Till kvällen blir det idol o bara massa mys tror jag. Lite kvalitetstid som familj, även min stora älskling behöver lite mys med oss flickor <3


Familjen ♥


Mostermys


"Hej mamma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback