Myspys

Inatt har gullan sovit i våran säng för hon var inte alls sugen på att sova i sin egna, det är så mysigt att ha henne vid min sida när vi ska sova men jag har lovat mig själv att hon ska sova i sin säng o inte bli bortskämmd att sova mellan oss :P

Vi låg o mös o sov till 10.30, det var så skönt :)
Efter denna mysiga natt/morgon gjorde vi oss iordning o begav oss hem till Sanna, Fredrik och lilla prins Theo :) Mycket trevligt att spendera dagen med dom, jag och Nellie var ju så nyfikna på lillen o han var såååå himla fin ♥
Tack snälla för en mysig dag.
Lite senare kom Sofie, Madde och Marie förbi oxå. Trevlans att träffa dom också!

Nellie har väldigt många killkompisar nu, perfekt så dom kan skydda min lilla tjej i framtiden haha :)

Imorn har jag tänkt att stor städa här hemma o sen bara ha en mysdag med min lilla familj i soffan ♥

Nu ska vi snart mysa ner i sängen, Natti natti!


Theodor och Nellie, trötta sysslingar ♥


Nellie tittar på tv medans Theo vilar lite ;)


Sötnos ♥


Mammas älskling !

Kommentarer
Postat av: camilla

Elizia har en likadan klänning.Från Coop va?! Gillar den!



Söta små bebisar ni har, mysigt med bara 2 månaders mellanrum! :)

2010-11-15 @ 23:02:44
URL: http://www.minbebis.com/blogg/allimac/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback