Måndag måndag

Idag har vi varit med Amanda och Neliah även deras vän Paulina och hennes son Hugo kom dit. Trevligt att träffa en massa mammor o deras små barn. Vi gjorde pannkakor, fikade och pratade en himla massa, mycket trevligt!
Paulina hade med sig en vinter overall till Nellie som jag fick köpa för ynka 100 kr, den är helt oanvänd och superfin, det tackar vi för :)

Amanda och jag kollade på massa bilder ifrån våran resa till Gran Canaria för 1,5 år sedan, fan va kul vi hade asså. Verkligen ett minne för livet!

När vi kom hem styrde jag lite här hemma och sen blev det pannbiff, brunsås och potatis :)
Nu sitter vi i soffan o ser pensionärsjävlar, haha!

Imorn hoppas vi inte att det blir snöoväder som dom varnar för, för vi vill åka till rejmes och hälsa på mina gammla arbetskamrater :)


Sov gott!

Lite bilder ifrån praktiken på Gran Canaria



Hahaha!!


Sofie och Jag


Jag och Amanda


Ganska äcklig personalmat :P


Hela gänget :)


hahahaha


Underbara Amadores


Dags för hemfärd. Amanda, Marco(serveringschef), Sofie & Jag


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och snöoväder blev det. :( Det är inte sant vad det ska vara krångligt att kunna ses. Jag som gjort snickersrutor och allt. ;) Får hålla tummarna för nästa gång. Kram kram

2010-11-23 @ 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback