Lovley Saturday.

Igår var jag och jobbade i några timmar. Väldigt trevligt att träffa mina arbetskamrater lite. Slutade runt 12 o när vi skulle åka hem fick vi snällt skotta fram våra bilar, mer snööö!

Det gick jätte bra för Kricka att vara ensam med Nellie i några timmar, han tyckte att det var jätte kul o det tyckte nog hon med för hon var så nöjd och glad så, mina små älsklingar ♥
Hon var tillochmed så glad att hon inte ville sova, kanske var hon för övertrött, så hon baar slummra till o sen ville hon babbla med oss igen haha. Vi satt nämligen vakna till typ 3 men när vi la oss för att sova då somnade snörpan med en gång o hör och häpna hon gav oss en rejäl mysmorgon, hon vaknade inte förens 10.45 o ville äta :)
Hon är en riktig sömntuta våran lilla tjej. Hon sover med glädje hela nätter utan att vakna för mat, underbart för då blir jag utvilad o behöver inte vila något på dagen!

Nu ligger dom två sötnosarna o gosar under duntäcket men jag smög upp för att göra mig redo för en låång promenad såhär på lördags förmiddan :) Fick önskemål om färska frallor så jag får gå svängen förbi affären...

Vart efter ska vi göra oss iordning och bege oss till Skärblacka för en trevlans kväll med goa människor ♥

Trevlig Helg!


♥              ♥              ♥              ♥              ♥              ♥              ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback