Lovely weather

Gud vad härligt att det blev fint väder idag med :)

Lillan slog upp sina fina små ögon 8.45 imorse så jag fick som vanligt en härlig sovmorgon. Vaknade inte ens när Kricka åkte till jobbet o det brukar jag alltid göra, för jag brukar ju alltid få en liten puss innan han åker, glömde han kanske den imorse, eller pussades jag i sömnen ? haha det måste jag ta reda på :P

Jag måste vara så lyckligt lottad som fått en sån sömnig liten tjej. Hon somnar runt 12 för natten o sen vaknar hon inte för mat förens kl är runt 8 på morgonen. Hon sover alltså ca 8-9 timmar i sträck på natten vilket gör att jag känner mig så utvilad när hon bestämmer sig för att vakna, UNDERBARA UNGE

Just nu ligger hon o sover lite bredvid mig här i soffan o jag har precis kollat på Ensam mamma söker vad hände sen typ och druckit en hemmagjord kaffe latte, MUMS :)
Så efter denna mysiga morgon är det nu dags att hoppa i en massa varma kläder och kasta oss ut i det härliga vädret för en promenad hem till mor och far där vi ska städa lite.
På vägen hem ska jag nog slinka in i affären o köpa lite saffran så det kanske kan bli en o annan lussekatt :)

Fan vi har varit så slarviga o inte satt på vinterdäck på volvon ännu så jag är fast. Vi vill ju så gärna komma iväg till rejmes o hälsa på ju. O så vill vi ju åka till Skärblacka för Nellie viska i mitt öra förut att hon börjar saknar Alex och Max nu :)

Skriver en rad till kvällen igen!!
Ha en underbar dag allesammans...





Mysstund



Sötve myser med nallen :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja vilka slarvers ni är. ;) Jag vill ju oxå att ni kommer. Nu är det december och vinterväglag dessutom. ;) Hoppas allt är bra med er. Kram kram

2010-12-02 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback