Klantig

Jaa det är vad jag är, riktigt klantig.
Igår glömde jag ju vagnen i bilen som Kricka hade till jobbet, och idag när jag skulle ta en promenad hem till mamma o pappa o städa så upptäckte jag att jag glömt mina nycklar i Krickas bil, hur kan man vara så klantig??
Alltså kunde jag inte komma in i förrådet där vagnen står och jag kunde inte komma in hos mamma o pappa!!
Men tillslut ringde jag vaktmästaren så han kom o öppna förrådet åt oss så vi iallafall kunde få gå en promenad i det härliga vädret :)
Kallt men mysigt....

Nu har precis Hawa och oliver varit här på en liten fika, mysigt :)

Igår invigde Nellie sin ställning i badbaljan, det verka hon gilla massor för då kunde hon sprattla fritt med både armar och ben :)

Imorn är det dags för babymassage igen, ska bli trevligt :)



Den här söta klänning köpte jag till Nellie häromdagen som jag tänkte att hon ska ha på julafton, visst är den fin!? •  Lindex, 129 kr

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den var verkligen söt! <3

2010-12-01 @ 23:13:55
URL: http://lisahentzer.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi fin klänning , har köpt en likadan till Ella hon ska ha på jul också :)

2010-12-03 @ 19:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback