Helg!

I fredags åkte jag o Nellie till maxi o träffa Magda o Tuva. Magda hjälpte mig att hitta ett par skor och sen tog vi oss en fika :) För övrigt var fredags kvällen lugn, kollade idol men det var en stor besvikelse bara. Rocktemat brukar alltid vara det bästa men tyckte tyvärr inte att någon var särskilt imponerande :/

Igår var vi faktiskt på 30 års fest så Nellies farmor och farfar var barnvakt. Vi hade lite förfest här hemma med Micke, Tessan, Krickas bror Anders o så kom AnnCharlott med familj förbi oxå. Oså Krickas föräldrar då såklart eftersom att dom var barnvakt åt Nellie. Allt gick jätte bra o snuttan tar flaskan utmärkt en kväll sådär även att jag ammar, så det känns jätte skönt. Hon är så himla duktig våran lilla skatt ♥
Hade faktiskt en jätte trevlig kväll, alla var så trevliga och gulliga o jag och Tessan hade väldigt roligt :)
Det var en riktigt lyckas fest och det var så kul att göra någonting tillsammans med Kricka, det behövs ibland ♥

Idag har det inte gått i allt för många knop, men gick upp vid 8 med Nellie som ville busa då o nu har jag nyss vart på maxi med Frida för att hitta en liten present till pappa. Även pappan i det här huset fick en liten present, så Grattis på din första farsdag älskling♥ Världens bästa pappa tycker Nellie :)
Nu väntas middag hemma hos mor o far, GOTT!



Far och Dottermys ♥ Underbara Ni

Kommentarer
Postat av: amanda

hon ser så himla lång ut lilla snuttan :)

2010-11-15 @ 14:11:05
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: ellen

mysmys!!



Ska vi ses snart!!!

2010-11-15 @ 19:09:48
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback