Grey Sunday!

Igår var vi i Blacka först åt vi super god mat hemma hos Krickas föräldrar :) Nellie fick en massa kläder, det tackar vi för!

Sen åkte vi vidare för en trevlig kväll med hela blacka gänget. Först var vi hemma hos Tessan, Micke och Max sen begav vi oss allesammans till Blacka krog för att få lite mat i magen, tyvärr vart det lite för rörigt då ölen verkade hägra på detta ställe, alltså rörigt för våra små trollungar :/ Maten smakade iaf riktigt bra!
Sen åkte vi tillbaka hem till Tessan och Micke där vi bara satt o snacka en massa skit innan det var dags att bege sig hemmåt haha :)

Är så himla glad att vi har våra små gryn i samma ålder och att vi börjat umgås så mycket, ni är så gulliga flickor och skruttungarna ska vi ju inte tala om haha ♥

Idag går det segt här hemma, vi har legat i soffan stort sätt hela dan. Just nu ligger jag och nellie o myser på en filt på golvet, eller ja hon ligger o sover här tättintill mig när jag får min dagliga dos av datorn :)

Ikväll blir det nog lite Beck, god mat, massa tända ljus och mys på hög nivå med min egna lilla familj ♥

(Det går inte att ladda upp bilder just nu så slänger in några stycken lite senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback