Dagen som gått..

Idag har vi far omkring lite som vanligt :)
Först myste vi runt i pyjamas här hemma efter en halvstökig natt då lill snuttan haft ont i magen :(

Sedan gjorde vi oss iordning o åkte in till Sanna o Fredrik som nu gått 1 vecka över tiden, lider med dig hjärtat.
Men Nellie skällde lite på bebis i magen så jag tippar på att det sätter igång till kvällen imorgon gumman, håll ut du är så stark hjärtat o snart är du en fantastisk mamma oxå ♥
Sanna bjöd på kalas god jordgubbs och rabarberpaj med vanlijsås, mums ( borde inte proppa i mig massa skit, men det är ju så smaskigt! :P)

Efter lite fika mys där begav vi oss till Skärblacka där vi lämnade av Nellie hemma hos farmor o farfar som ville prova på att vara barnvakt en liten stund :) Så jag och Kricka åkte hem till Micke Tessan och Max för lite kaffe och bebisprat :P Lisa och Alex skulle ha kommit oxå men det blev lite missförstånd så vi missade varandra :( men vi får ju ses på tisdag istället :):)

Sen åkte vi tillbaka till Krickas föräldrar där vi blev bjudna på god mat och det hade gått jätta bra med lill snuttan o det känns ju skönt att hon kan vara hos andra ♥

Nu ligger jag o Nellie i soffan o kollar CSI o ska snart mysa ner i sängen hos älsklingen!


Haha just i detta nu ♥


Kommentarer
Postat av: maria

min lilla lilla favvatjej.. <3 saknar er. vill ni umgås med mej på lördag? pusss

2010-11-05 @ 03:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback