Coffee..

Idag har jag städat hela dagen o min lilla snutta har vart arg stor del av dagen men nu värkar hon nöjd o glad, kanske för att det smattrar ganska bra i blöjan just nu haha :)

Fick besök utav Inger och Kajsa idag, dom ville hälsa på tösen min. Mycket trevligt o tack för presenten :)
Sen kom Johanna, Magda, mamma, Anneli, Niklas med barn, Krickas kusin Lotta med dotter Julia och en kaffe kille. Lotta säljer kaffe maskiner o ville komma för att demostrera dom o låta oss smaka på kaffet :) Trevlans tycker jag. Ska nog köpa den där mjölkskummaren och Vaniljessensen så jag kan bjuda på Vaniljlatte när Johanna kommer på fika besök :)
Kul att träffa mina flickor, längtar efter denna löning så jag ska få kalasa lite med dessa pinglor ♥

Nu sjönk vi ner i soffan o kollar böda camping o väntar på pensionärs jävlar :)

Imorn blir det en sväng till Blacka för lite bus med Lisa och Alex om vädret tillåter, har hört ryckten om att vintern och den förbannade halkan ska besöka oss redan till natten :/ Men hoppas verkligen att vi kommer iväg!

Har en känsla av att det kommer bli en vaken natt då lillan bara sover o sover o vägrar att vara vaken haha, hon har nog tänkt att ta igen det inatt, o jag som är så trött! Men den ändlösa kärleken till juvelen kan nog hålla mig vaken om det behövs


Säg till om det skulle finnas något intresse för att köpa för just nu har dom julerbjudande på dom så inte alls dyra :)


Min skönhet kan ta ton oxå ♥ sekunden efter låg hon o skratta, humörsvängningar? Nejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback