Babymassage..

Idag var vi på babymassage, det var jätte mysigt. Nellie är ju en sån tröttis på förmiddagarna så hon sov stenhårt även att jag tog av henne overallen o la ner henne på filten haha då var hon den enda lilla bebisen som sov. Då tänkte jag att det kanske inte är så roligt att massera en bebis som sover, men hon vaknade till liv när jag lättade lite på kläderna :) O hon verkade gilla det faktiskt.
Men mest gillade hon nog att spana in alla andra bebisar, särskilt pojken som låg bredvid henne, tror att hon flörtade lite..
Väldigt trevligt att träffa lite andra mammor, så efter massagen fikade vi lite och pratade förlossningar o.s.v. Särskilt trevligt är det ju att dessa mammor är krokeksbor.

Vi skulle ju egentligen åkt till Skärblacka och spenderat resten utav dagen med Lisa, Tessan och små pojkarna men det känns lite små läskigt att ge sig ut på dessa vägar med lillan i bilen särskilt sådär långt. Väldigt tråkigt för vi skulle ju ha så mysigt idag, men vi kanske kan ta pepparkaksbaket i början på nästa vecka? Och mysa med första adventsljuset tänt :)

Nu ska jag fortsätta att mysa framför någon bra film med min lilla sömntuta ♥




Min Gullgroda ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh så söt hon är :)



I början av nästa vecka blir kanon! :)



Puss och kram

2010-11-24 @ 17:21:06
URL: http://lisahentzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback