Aj Aj Aj..

Har så himla ont i halsen idag. Vaknade två gånger inatt av att det gjorde så ont så jag var tvungen att knapra alvedon som jag förövrigt har knaprat i mig hela dagen.
Var på vårdcentralen förut o nej det var inte halsfluss " men du är väldigt röd och svullen både om halsmandlarna och i svalget".. No shit sherlock, tror nog att jag känner det :P

Har nog inte så mycket att skriva om idag, har legat på soffan med syster och lillan stort sätt hela dagen o nu ska jag fortsätta med det!
Kanske skriver en rad ikväll o lägger in nån liten bild, OM jag orkar :P

Kommentarer
Postat av: ellen

Heeeeej!!

Jag ses gääärna nästa vecka:) Tis eller torsdag kanske? KRAM

2010-11-25 @ 20:20:34
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback