2 månader och en syssling..

Idag blev lilla skruttan 2 månader redan och dagen till ära fick hon en liten syssling o jag ett litet kusin barn ♥
Jätte GRATTIS
Sanna och Fredrik till underbara lilla Theodor, ni är så himla fina. Äntligen får jag lov att säga är den lilla prinsen här, det var inte en dag för tidigt, som vi har väntat på dig gullunge, allihop ♥

Den här dagen har vi spenderat i Skärblacka tillsammans med Lisa och sötungen Alex, riktigt trevligt :) Alltid lika kul att umgås med er. Det är så avslappnat o mysigt tycker jag och vi kommer ha många roliga dagar tillsammans när dessa små fjun växer upp ♥

Just nu sitter jag och Nellie i soffan o ugglar då Nellie inte alls ville sova just nu, hon vill skratta, sprattla o prata så då får den här mamman snällt masa sig upp ur sängen o göra som fröken säger :) Jag får skylla mig själv som låtit henne sova så mycket på dagen idag :/ men va gör det, hon är ju så underbar när hon ligger här bredvid mig o berättar en massa hemligheter haha :)

Imorgon ska vi försöka gå upp tidigt för att städa hemma hos min mamma o pappa :) Sen blir det stan för att försöka hitta ett par skor till lördagens kalas för tjejen som jag skulle köpa skorna av på tradera ångrade sig såhär 4 dagar efter avslutad auktion o ville ha dubbelt så mkt betalt för skorna! Galen blev jag, var ju så nöjd över mitt fynd, men icke! Kanske ska man tänka en gång extra innan man lägger upp saker på tradera, eller?

Nae nu ska jag försöka natta min lilla nattuggla, Sov Gott!


Nellie nyfödd


2 månader senare ♥

I LOVE YOU SWEETHEART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback