What a day! (varning för gnäll)

Denna dag har gått i ett från kl 6.20 imorse då jag begav mig till jobbet, stressa hela dagen bara för att det var styrelsemöte !

Sen begav jag mig hem till min Johanna Panna, snacka lite skit o gjorde oss iordning lite sen bar det av till stan, springa runt på stan o shoppa vilket brukar göra hela dagen mkt bättre men NAE skulle köpa mig ett par mamma jeans tänkte jag, kunde ju va kul att ha ett par jeans att kunna sätta på sig iaf o vad möts man av då? 500 kr för ett par helt vanliga enkla jeans medans de som är likadana utan mudden kostar kanske 199, kostar verkligen den där lilla extra tygbiten så J*vla mkt ? Aja hur som helst så ville jag ju ha ett par o vad möts jag av då i provhytten joo forget your size you are a fat girl now! Usch va deprimerande, på riktigt såg jag ut som en padda, vidrig syn, magen såg inte alls gullig ut när man såg ett par feta lår nedanför! Nae det förstörde hela min kväll, vet att man inte kan tänka på att man är fet nu o jag har bara gått upp tre kilo men jag känner mig verkligen inte gulligt gravid just för tillfället, när du kommer ut mitt underbara hjärta ska mamma bli smal! Jag antar att ni alla förstod att jag gick ifrån h&m utan jeans :P Gjorde iaf ett par andra bra köp, nya walking skor, ett par ORDENTLIGA med stötdämpande sula fram och bak så nu kan jag promenera och jobba utan att få sååååå ont i mina fötter :) Köpte även lite gulliga toppar :)
Tack för idag Johanna, du är en underbar vänn <3

Köpte med mig spicy hot hem, vilket uppskattades av min gubbe, stackarn som får stå ut med mitt ruttna humör :P
Betalade räkningarna förut oxå o ni ska ju inte tro att det gick smärtfritt en sån här dag haha nae då har den där A-kassan skickat en påminnelse på förra månaden som jag HAR betalat för exakt en månad sen, så imorn ska dom få höra. Hahah komiskt egentligen att man kan bryta ihop över en felaktig påminnelse, tänk vad lite hormoner kan ställa till med!

Nae nu ska jag inte tråka ut er med mitt gnäll mer, jag är en glad person egentligen ju! Hoppas att ni alla har lite svajigt humör emellanåt :)

Just det 11 500 steg idag målet är att ligga över 10 000 varje dag :)

 
Gran Canaria för 1 år sen :)
 O kolla jag ser inte ut som en padda :P

Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman, du ser ALDRIG ut som en padda! du är alltid lika fin vad du än säger.

2010-06-01 @ 18:02:46
Postat av: amanda

vad jag saknar spanien :D

2010-06-01 @ 18:58:38
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback