TRÖTT!

Det här har vart den värsta dagen på väldigt länge, hur trött som helst. Jag har dessutom haft som kramphugg i ena skinkan o ner i benet flera gånger idag :( ajaj.
Detta resulterade i att jag från kl 16 när jag kom hem låg jag på soffan o halvsov fram till kl 20 då min duktiga karl väckte mig o sa att han ville gå ut o gå efter att han städat sopskåpet, pantat flaskor o städat ordning i köket :) Ibland är han en klippa här hemma när jag fet o go bara ligger på soffan o latar :P
Så trots att jag vart så himla trött fick jag min dagliga promenad o dessutom med mysigt sällskap :)

Gårdagen var riktigt rolig faktiskt, extremt men väldigt kul att göra något annorlunda, särskilt kul att göra nått me min Johanna :) Massa massa massa bilder, nu väntar vi bara på en liten fotofix så de blir riktigt fina :)
Vi var 8 stycken, jag o johanna som bara var "offer" för Alex o Saras extrem ideér sen var det 4 tjejer som går på kungsgård en utav tjejerna fixade håret på alla o en tjej fotade så sen ska dom väll hjälpas åt att retuchera bilderna, Kuuuul dom var hur duktiga som helst! Jätte kul att jag fick vara med, ställer mer än gärna upp fler gånger :)

Nae nu ska jag se slutet på roast på Berns sen skriker sängen efter mig!
Sov gott.




Kommentarer
Postat av: Emleie

Fan va kul :-)

2010-05-25 @ 21:33:02
URL: http://aekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback