Sommar

Hur kunde det gå ifrån vinter till sommar? Våren kan vi ju känna oss blåsta på :P

Igår var det så himla härligt väder alldeles perfekt för lite grillning vilket passade in i våran planering. Kricka blev ju gammal gubbe i tisdags så igår firade vi honom med våra föräldrar och min mormor, hur mysigt som helst att sitta ute i kvälls solen o grilla lite kött. Det vart ingen avancerad middag men lite grillat kött, hemmagjord potatissallad, grönsallad lite bröd o tzatsiki, MUMS!
Kricka fick ett stort parasol, precis vad vi behövde till uteplatsen :)
Jag hade lyxat till det o köpt carlsbergs non alcoholic öl, precis vad som behövdes för en fulländad grillning i solen :)

Skjutsade syster till jobbet imorse och passade då på att ta en promenad i morgonsolen som tyvärr ligger bakom en massa onödiga moln just förtillfället :(
Nu är det dags att börja göra sig i ordning för dagens utflykt till skärblacka där vi ska träffa hela krickas släkt :)

Jag skulle kunna bolla framochtillbaka hur mycket som helst med namn till lilla plutt men inget har klingat i mina öron ännu, någon som har några mysiga namn på lager ?
Mamma konstaterade igår att min mage ser precis ut som hennes gjort alla tre gånger (bara flickor) kan det betyda något eller är det bara spekulationer ??

Ha en härlig dag alla glada!

v. 18+5 underbara unge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback