Sminkning :)

Gårdagen vart en mysig dag i Blacka, trevligt att träffa alla :)
Krickas kusin o hans lilla familj var där med sitt nyförvärv, helt underbart söt lilla Elliott :)
Man blir ju inte ett dugg sugen när man ser dessa små underbara människor, nej då!

Dagen bjuder på en massa smink :) Johannas kompisar Sara o Alex som jobbar på make up store ska sminka oss o fota oss till deras portfolie eller va det heter :P Ska hur som helst bli kul, hoppas att jag får möjligheten att lägga upp lite bilder till kvällen.

Lilla plutt far runt som bara den just nu, mys på hög nivå. Kan inte förstå att det är MITT barn som ligger där inne o fladdrar omkring, Jag ska bli mamma, vilken känsla den är för stor för att ta in tror jag :)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Härliga bilder :-) <3

2010-05-24 @ 08:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback