Regn regn o åter regn!

Har precis vart ute o gått en promenad i regnet, faktiskt riktigt skönt :)
Ska försöka att inte släppa det här med mina promenader nu, en liten promenad om dagen kan man allt ge sig ut på när man är såhär rund o go, det behöver ju inte gå till överdrift lixom :) vill ju att magen ska se gullig ut inte bara fet o pluffsig :P

Lilla grynet kör sina pass där inne, det gör mamma gott i hjärtat haha, dessvärre är det en riktig liten skitunge som tycker om att bråka med mina nerver, tror att något sitter i klämm får kramp liknande hugg ifrån skinkan o ner i hela benet. Men tycker att det är ganska skönt ändå att plutten verkar sova samtidigt som mig på nätterna för då är det lugna gatan :) Imorn ska vi till barnmorskan ska bli kul o få höra lilla hjärtat för första gången :) Så himla mysigt, tiden bara springer iväg men det gör inget vill ju att grynet ska komma nu ju! Redan vecka 25, har hört att tiden går fort när man har roligt !

Sov gott för det ska iaf jag göra :)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja tiden går fort. Tyckte det var nyss du berättade ju. Och vad stor magen blivit. :)

2010-05-25 @ 22:19:06
Postat av: Emelie

Så fin mage du har. Saknar att ha bebis mage :-)

2010-05-30 @ 16:27:38
URL: http://aekarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback