Lilla hjärtat ♥

Idag har vi haft en hektisk dag på jobbet, inge kul alls :( fy helt slut när vi satte oss o fika.

Sen bar det av till barnmorskan som hade en student som snart är färdig utbildad hos sig o i slutet av utbildningen får de hålla i några egna besök så hon fick leka med oss idag :) jätte gullig var hon precis som Ulla Carin som är vår barnmorska i vanliga fall :) Allt verkar vara i sin ordning, förutom att plutten är lite liten ännu alltså på den normala kurvan fast under medel kurvan men det är tyfdligen ganska vanligt så plutten har nog växt till sig tills nästa gång :) Hjärtat galopperade på där inne, de sägs ju att man kan höra på hur snabbt hjärtat slår om det är en tjej eller en kille, blir lite nyfiken då ju haha!

Nae nu har jag precis vart ute på min dagliga promenad o Kricka har planterat blommor o gjort fint i rabatten, duktig är vad han är, riktigt huslig ♥ nu ska vi mysa ner oss i soffan :)

Har förresten använt stegräknare idag o ska försöka göra det varje dag så jag blir pepp att gå varje dag : 14093 steg idag vilket är ungefär 1 mil :)

 Första ultraljudet för 13 veckor sedan :)


Kommentarer
Postat av: ellen

Häftigt med hjärtslagen minns jag! Vi ställde in oss på att Siri var en kille efter hjärtljuden blandannat, för de var så låga. Tjejer sägs väl ha höge, eller är det tvärt om kanske? Ska ni ta reda på könet eller väntar ni? :)

2010-05-26 @ 22:16:47
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: amanda

och vad vi längtar efter plutten, då får ni inte vara själva en endaste dag för då kommer neliah och jag och stör er :)

2010-05-27 @ 07:23:28
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Linda

Ellen: Jaa det var häftigt, bara låg där o log hel nöjt :) Jag är inte riktigt säker på hur det är med det där haha :) Nae vi ska inte ta reda på könet, den överraskningen vill vi spara till den magiska stunden :)



Amanda: Vi vill inte vara ensamma, vi vill leka med dig o pussungen varje dag haha :) ohhh vill att grynet ska komma NUUUUU!

2010-05-27 @ 22:12:15
Postat av: Hanna

Grattis till bebban =) Förstår att det är underbart.. Blir allt sugen på en till när alla är gravida nu i närheten utav mig =) Hehe lite kul att vi hade/har samma barnmorska.. Hon e underbar :)

Ha det så jättebra och lycka till med allt.

Kram Hanna

2010-06-06 @ 02:56:06
URL: http://nicolestephanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback