Längtan ♥

Längtar så otroligt mycket efter dig, så liten och så efterlängtad !

Idag har vi haft ganska mycket folk på jobbet så tiden rann iväg ganska snabbt, efter det kom Amanda och Neliah o hälsa på i väntan på att pappa Tobbe skulle sluta jobba. Hon är så himla go den lilla prutten, längtan efter lill*n vart ju inte direkt mindre när jag fick gosa lite med den där underbart söta ungen :D
Snart Amanda snart kan jag joina dig.

Efter våran otroligt trevliga pratstund åkte jag hem till mamma o pappa där det bjöds på smaskig mat, skönt att ha lite sällskap när man ska äta nu när snutte inte är hemma o äter med mig :P

Just det imorse när jag skulle åka till jobbet upptäckte jag till min stora förvåning (not) att jag hade fått punka, för ovanlighetens skull är det fel på min bil, hur kan det komma sig? Aja hur som haver har jag ju en otroligt snäll pappa som vart här och bytt däck åt mig, IGEN så nu är jag inte handikappad längre :)

Eftersom att vädret blrev så härligt sådär på kvällskvisten var jag ju oxå tvungen att ge mig ut på en promenad vilket var oerhört skönt och välbehövligt för min stackars kropp som vara sväller o sväller :D

Nu är det soffan o Anna Anka som gäller sen blire sängen, tröttheten verkar aldrig ge med sig!


Kommentarer
Postat av: Magda

Åhhh bästa linda vilken fin bild på dig och bönan där inne! <3

2010-05-19 @ 20:53:22
Postat av: Linda

Tack gumman min :)

2010-05-19 @ 20:56:18
Postat av: Sofie

Ja längtar sjukt mycket efter din bebis :D Tror att det blir en grabb. :) PUSS <3

2010-05-20 @ 20:51:09
Postat av: amanda

och vi längtar tills din lilla skit kommer så vi har någon att umgås med om dagarna :D

2010-05-24 @ 10:42:06
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback