Fredag!

Äntligen helg, behövs verkligen :) Kricka hämta mig på jobbet igår så åkte vi till hageby o kolla runt lite o utförde lite nödvändigheter, sen bar det av till maxi för min del o media markt för krickas. Jag träffade Moa på Maxi, trevligt det var så himla länge sen. Saknar dig min kära vän!
Igår räddades mina jeans problem, struntade i mammajeans o köpte mig ett par jeans leggings som faktiskt var riktigt fina :) Mycket nöjd, råkade även få med mig lite mer hem, haha så var tvungen att städa garderoben när jag kom hem för att få plats me lite nytt o det var lättare sagt en gjort 0.30 gav jag upp fortsättning blir imorn för idag har jag lite annat att stå i, ska ge mig ut på en promenad med mamma nu sen måste jag bege mig till Djurparken för att skriva om mitt anställningsbevis, vill ju gärna ha rätt lön :)
Till kvällen bär det av hem till familjen Nilsson/Eriksson ska bli trevligt var så länge sen o nu har vi sagt det sålänge :) Kan lova att jag ska gosa med gullungen Neliah masssssssor, vill att hennes blivande bästa vän ska komma ut snart haha drömmer om att lilla plutt är här nu typ varje natt o det ska bli så underbart ♥

Har någon konstig oro i mig att något skulle vara fel, kommer det vara så tills pyret är här?
Är det bara jag eller är det en normal känsla?

Nae nu är det dags att ta tag i mina lördags måsten :P

        
Lite nytt :)                                           Nästan allt på den sista bilden ska få ge plats för bättre kläder :)


Kommentarer
Postat av: moa

Riiing mej när du slutat jobbet i dag vill att vi ska sees, kanske på ons? :D pösssss <3

2010-05-31 @ 15:44:49
URL: http://skogsmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback