Börja blogga igen ?

Jaa varför inte, kan ju va trevligt att skriva av sig lite ibland.
Det händer ju så mkt i mitt liv just nu så varför inte dela med sig av det goda :)

Lill*n far runt varje dag, då jag får stanna upp o bara njuta :) Det är så himla svårt att förstå, en liten liten människa växer o växer i MIN mage, helt sjukt men my god va mysigt det är och mysigare blir det för varje dag som går.
Redan v.23+2 (grav.vecka 24) känns som att det var igår jag berättade för Kricka och jag hoppas att tiden fortsätter att rusa iväg nu tills det lilla livet är här hos oss!

Dessutom har jag bara 2 ½ vecka kvar att jobba på rejmes, känns både skönt och tråkigt.
Skönt för att jag ska ha lite semester i 3 veckor innan jag börjar köra sommar racet i djurparken och tråkigt för jag trivs så bra med mina arbetskamrater, kommer verkligen sakna dom, men jag får hälsa på ofta :)

Nae nu ska jag mysa ner mig i soffan tillsammans med syster (som förövrigt håller mig sällskap i veckorna när Kricka ligger i västervik och jobbar :( ) Just det GRATTIS på födelsedagen min underbara älskling, idag blir du gammal gubbe :) synd att du inte kunde va hemma så jag fick gratta dig!

Nu väntar desperate housewives och en päronsplitt!


Kommentarer
Postat av: moa

SAKNAR DEJ LINDA!! Hoppas allt är jätte bra och grattis till förlovningen puss & kram

2010-05-18 @ 22:49:34
URL: http://skogsmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback