virus virus virus!

Har fått virus i min dator :(:(
Därför jag inte uppdaterar nu fick jag en liten snabbis med mamma o pappas dator så hinner inte skriva så mkt.
Är ju på kalas lillasyster fyllde 12 igår! Min kusin Sara tog studenten igår så var på studentskiva där :)
Kricka åkte på swedenrock idag, så nu har jag en ensam helg, hatar att sova ensam i mörkret men har ju mina små kissar o lila pyret i magen som får hålla mig sällskap :)
Hoppas att det blir lite fint väder imorn behöver det nu, nu har jag storstädat garderob o hela vårat hem, bytt gardiner o köpt massa nytt o fräscht hem, bilder kommer när min dator behagar bli frisk haha!

Jag o sanna prata om att kolla upp vattengympa nu med våra små liv för att få det skönt i våra ryggar o kroppar :)
Sanna börjar oxå bli tjockis nu :)


Nae nu ska jag åka hem o kolla på film o tända massa massa ljus :)

Later Dudes !

Kommentarer
Postat av: maria

fan vad fiin du är hjärtat med magen.. <3 jag bara längtar tills lilla bebis ploppar ut.. ;) det kommer bli helt underbart. åh va fin vagnen och sängen va.. jättegullligt. saknar dig. puss puss

2010-06-13 @ 10:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback