Sommarmys

Gårdagen var en mysig dag. Mamma o pappa ringde o väckte oss o frågade om vi ville följa med till arkösund och äta glass, o det ville vi ju såklart :) Så vi åkte cadillac till arkö där det var underbart väder så vi åt glass och lunch, smörstekt flundra! Hur gott som helst!
Sen åkte vi hem o eftersom att det inte vart så många timmars sömn så la vi oss i sängen o vila lite, pensionärs par som vi är haha :)

Efter det vart det härligt väder här hemma oxå så då tände vi grillen, o åt ännu mer underbar mat :)

Sen kom grannarna in så vi spela spel och hade trevligt och klockan lyckades bli 4 innan jag somnade inatt oxå haha men men sov till kl 12 idag o så åt vi en smaskig frukost, just nu sitter jag med toning i håret som snart ska sköljas ur sen bär det av för en fika i skärblacka, länge sen nu känns det som!

Idag får vi även välkomna vecka 29 ! Hur underbart är det inte, tiden bara flyger förbi o varje dag kommer vi närmre att få träffa lilla plutt o längtan är total, inatt drömde jag igen att pyret föddes, det var en tjej som fick heta Astrid :) Det känns verkligen som en dröm att snart ha ett underbart litet liv här hemma som är en del utav mig och en del utav Kricka, det kommer bli en sånn fantastisk liten människa ♥ Dom ringde även ifrån babyland igår o sa att våran order är komplett nu, skönt att veta att säng o vagn står helt färdigt för att hämtas där när tiden börjar dra ihop sig ! Lägger nog upp en bild på magen till kvällen :)

Just ja idag har jag namnsdag så grattis till mig :)

Ha en skön söndag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback