Sol, värme och ledighet :)

I tisdags var vi ifrån jobbet hemma hos Bitten där det bjöds på super god mat :) Eller aa det är ju inte mitt jobb längre men de känns som det så vi säger så :P haha
Trevligt att få umgås lite utanför köket :)

Igår var jag i Flen igen med syster och Emma, trevligt med en liten road trip :P haha förutom att vi åkte fel!!

Idag har jag bara legat o stekt i solen, så himla varmt, men jag ska absolut inte gnälla för jag är ju ledig o då vill jag ju ha sånt här sommarväder :) Var nere i sandviken med mamma Malin o Moa förut o käkade glass på halvars, hur gott som helst !!

Nu sitter jag ute på baksidan o väntar på att snutte ska komma hem så ska vi grilla, så köttet ligger i marinad och klyftpotatisen är redo för ugnen!

Imorn ska jag jobba kväll i djurparken, hoppas att det är ett roligt sällskap som kommer :)

Jag längtar massor efter lilla pyret ♥ Fick ett helt häfte med en massa frågor häromdan där jag skulle fylla i mina tankar kring förlossningen, det är några ifrån linköpings universitetet som gör nån undersökning så ska svara på massa frågor efter att barnet fötts sen oxå :) Kom på mig själv med då att jag inte är ett dugg orolig eller nervös inför förlossningen som inte alls är långt borta längre :) Jag längtar verkligen bara, jag vet att det kommer göra väldigt ont men så mycket som jag längtar efter lilla plutt kommer det vara så värt det! Hoppas att jag känner likadant när jag väl ligger där haha !

Ha en trevlig kväll allesammans för det ska iaf jag ha!


Kommentarer
Postat av: Z

ont gör det men när man väl har sin lilla skrutt på bröstet så är smärtan borta och man minns den knappt, vilken kännsla=)

2010-06-17 @ 23:19:01
Postat av: ellen

Hej! Allt är bara bra, med dig då? Vad skönt att du inte är nervös inför förlossningen. Jag var faktiskt aldrig heller det:) och vipps så bra de gick;) Ska ta köra någon bedövning?

2010-06-18 @ 09:40:42
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag hade bara lustgasen faktiskt, hade tänkt ryggbedövning.. men jag glömde bort den för jag blev ganska lost av lustgasen. Kännde mig redigt berusad minst sagt, men det var posetivt. Det blev istället att man skrattade åt smärtan emellan åt. Hur länge har du tänkt jobba? Är det bara extra nu på Kolmården eller har du lagt av? :)

2010-06-18 @ 16:40:40
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback