My candyland!

Idag har jag gjort absolut INGENTING eller jo suttit i telefon o suttit i telefon, hade ingen bil heller så var fast här i byn :P
Så när snutte kom hem var jag ju såååååå rastlös o ville åka på bio o gå ut o käka men som sagt jag har nog redan glömt hur det var att jobba från 7 en måndag hahaha man är ju ganska trött när man kommer hem, så vi ska ta det en annan dag :P
Gav mig ut på en halvtimmes promenad istället o min älskade johanna panna höll mig sällskap i telefonen nästan hela vägen haha!
När jag kom hem fick jag ett ryck, jag ville åka till candyland, har aldrig vart där så Kricka fick snällt resa sig ur soffan o följa med så nu ligger vi i soffan med 1,14 kg godis i skålen, BARA gott godis :)
De måste vara en dröm för barn att gå in där, hur mycket godis som helst tillochmed så en annan började peta på allt!

Hon som jobbade där sa att vi var hjärtligt välkomna när lill plutt tittat ut, de va gulligt tycker jag :) Antar att det är en pärs att gå in där med sitt barn, men nu är jag nöjd nu har jag fått mitt godis o jag har vart på candyland :P
Är typ aldrig sugen på godis o chips o sånt sen jag blev gravid men just idag ville lilla plutt o jag ha massa gott godis :):)

Imorn blir det att åka till parken o städa Pasta pronto så det är redo för öppning till helgen, sköönt att göra nått känner jag, tråkigt när man blir sådär rastlös!

Pyret har börjat sparka på mina revben, inte så att det gör ont men det är faktiskt en ganska obehaglig känsla mitt i alla mysiga sparkar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback