Midsommar, v.30 och jobb!

Fasen vad dålig jag har vart på att uppdatera!

Midsommarafton var mysigt, spelade kubb, fotbill o badminton ute i solen, åt god lunch, frossa i jordgubbar o sen grillade vi en massa gott :)
Kvällen slutade ganska tidigt för mig eftersom att vi öppnade Pasta Pronto som jag ansvarar för i lördags.

Lördagen kändes hur lång som helst o jag hade ont i varenda kroppsdel när jag kom hem ;/
Igår låg jag ute på gräsmattan o njöt av värmen eller aa ska sanningen fram led jag väll en del oxå för det var väldigt varmt :P Men ska absolut inte klaga, jag älskar sol och värme :)

Igår gick vi in i v.30. Känns helt ofattbart, det är verkligen inte lång tid kvar nu. Bara en massa jobb sol, bad och härliga grillkvällar, tiden kommer gå såååå fort tror jag :)
Snart är verkligen lill pyret här hos oss. Gud som vi längtar efter dig hjärtat ♥ Inga ord i världen kan beskriva den kärlek vi känner för någon som inte ens är född ännu.
Måste säga att jag är så himla glad att jag mår så bra. Jag orkar arbeta en 9 timmars dag o åka hem o städa o tvätta efter det. Jag orkar leva o njuuta utav sommaren o det tackar jag gud för. Tänk om jag haft foglossning, ryggproblem o gud vet alla krämper man kan få, jag skulle få panik av att vara sängliggandes nu i värmen och det fina vädret. Istället lever jag livet o njuter av att lilla skrutt gör sig påminnd hela dagarna. Hörs det att jag njuter av livet? Finns bara en sak som skulle kunna vara bättre o det skulle vara att vårat lilla hjärta redan var här o förgyllde våran tillvaro :)


Slänger upp lite bilder ifrån midsommar sen eller imorn ( beror på om jag somnar här i soffan )

Ha det fint alla glada !

Kommentarer
Postat av: Ellen

ja det är UNDERBART...

Är SÅ nyfiken på vem som gömmer sig i magen på dig:)

2010-06-29 @ 08:37:19
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: amanda

vad sägs som att ta en grillkväll ihop snart? tobbe och jag kan ju komma ut till er så vi kan sitta ute? :)

2010-06-29 @ 08:57:00
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: amanda

haha bästa vänner eller första kärlek ? :D

2010-06-29 @ 08:58:46
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: amanda

det är vi också :) så ska vi fråga gubbarna om vi kan grilla i helgen? :P

2010-06-29 @ 15:29:22
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback