Hjärtligt välkommen vecka 28 ♥

Herregud, jag kan inte förstå hur fort tiden går, nu är vi inne i graviditetens sista "del", känns som att det är evigheter kvar men vid närmare eftertanke är 12 veckor inte alls särskilt lång tid speciellt inte nu när det är sommar. Men gud vad jag längtar efter det lilla knytet namn går som en karusell i mitt huvud, har två flicknamn som jag fastnat för lite mer: Olivia och Maja, o ett pojknamn: Oliver..... Vad säger ni, det är väll fina namn ?

Har fått tillbaka våran dator nu, frisk och fin haha Sannas sambo Fredrik är hur duktig som helst på datorer o snäll som han är tog han en hel natt med våran sjuka dator, tack snälla du!

Igår hann jag med massor känns det som haha, först var Moa här och fikade o sen kom mamma på en fika o gick igenom det jag rensat ur min garderob så nu är högen lite mindre, känns ju bättre att ge bort det än att kasta så mycket hela kläder!
Sen tog jag mig en liten filmstund i soffan så kom sanna hit med datorn, sen bar det av hem till pappas kusin Linda där mamma o Linda o alla barn var o så åt vi Tacos, mums! Efter det åkte jag hem till Johanna som oxå var karlfri :P så vi kollade på film, babblade än massa o bara va. Skönt faktiskt inte så ofta vi umgås så längre min kära vän, vi måste bli lite bättre på det ♥

Imorse var jag duktig o tog mig en promenad på ca 4 km i solen innan frukost, sen hem o åt frukost efter det ringde mamma o fråga om jag ville åka till sandviken o äta glass med henne o frida så då gjorde vi det! Gott och mysigt!
Har även legat ute på baksidan o njutit utav solen idag, den varan får det gärna bli lite mer av :)
Nu är hjärtat hemma så vi ska väll laga lite mat, kanske grilla! o sen kolla på it´s complicated o bara mysa :)

Just det ja var på min kusin Saras student i torsdag, Grattis till henne !
Kommer lite bilder här ifrån min pysseldag i hemmet och ifrån studenten!


                 


Kommentarer
Postat av: emma

ja olivia och oliver var jätte fint :D

kram kram!

2010-06-13 @ 23:28:46
Postat av: amanda

om du inte väljer namnet maja om det blir en tjej så kan du få en katt som heter maja helt gratis hahah :D nej skämta bara det är jätte fina namn :P

2010-06-14 @ 17:07:42
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: amanda

tack du! nej jag lovar att jag inte glömer bort dig på torsdag :)

2010-06-14 @ 17:09:16
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback