GRATTIS!

Ett stort grattis till syster Frida och bästaste Johanna som båda två fick sina körkort idag :)

Ni ska bara veta hur mycket ni ska få skjutsa mig när lilla pyret har kommit ut, haha!

Ikväll blir det SEN grillning, kimma o maria kommer snart o då ska vi kasta på köttet, ska bli så gott o ska bli trevligt att träffa dom, känns som evigheter sen!

Imorn ska jag åka in o hälsa på Amanda o Neliah, o jag verkligen ska det. Blir galen att vi aldrig ses haha, blir mer tid sen när jag ska gå hemma med lilla plutt, eller hur du amanda :)

Idag fick vi beviljat lån, så nu blir det v70 för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: amanda

vi kommer kunna ses varje dag sen och så kan vi åka och glida i våra v70 ;)

2010-06-24 @ 09:54:41
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback