Glad Midsommar :)

Nu är det verkligen sommar sommar sommar, hur härligt som helst.
Igår var jag inne hos Amanda o lill gull hela dan, vi satt ute i solen på en filt o babbla o åt kakor haha, ska bli så underbart när pyret kommer vi kommer ha så himla kul :)

Senare framåt kvällen kom Krickas kompisar Gilen och Tobbe hit. Gilen hade med sig sin tjej Madde så det var trevligt att jag oxå fick sällskap, vi grillade hamburgare och sen spela vi TP, killarna emot tjejerna. Okej vi vann inte men fan va bra vi var Madde :) En trevlig kväll med andra ord.

Nu sitter jag ute i solen o njuter av min sista lediga dag, ska snart börja göra mig midsommar fin :)
Sen bär det av hem till mamma o pappas kompisar där det bjuds på midsommar firande.
Jag ska ju jobba imorn så det fick bli en lugnare tillställning i år :)

Glad midsommar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehee det var ju inte långt ifrån att vi vann över dem alltså:)riktigt duktiga var vi där ett tag:)

Tack för en jätte trevlig kväll.Det får vi göra om snart tycker jag:) KRAAM

2010-06-27 @ 22:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback