Fredags arbete :)

Kom precis hem ifrån en kvällbeställning i djurparken, buffé och en himlans massa ungar. Kan säga att det är första gången jag funderade över vad jag gett mig in på, blir så irriterad på föräldrar som inte bryr sig om hur deras barn beteer sig, hoppa på borden, spola med vattenslangen o aa kan göra listan lång men tror nog att ni förstår vad jag menar. Hur kan föräldrar bara blunda för sånt. Inte nog med att saker och ting kan gå sönder, barnen kan fan ramla o slå sig riktigt illa när man hoppar på bord och hänger över räcken som det är ett stupande berg bakom. RIKTIGT IRRITERANDE!! Jag skulle inte vilja ha en dyngsur unge med spräckt skalle, men huvudsaken var ju att det fanns vin i deras glas sen vad barnen gjorde verkade kvitta :S

Aja hur som så har jag haft en ganska skön dag, har legat i sängen o kollat på film o bara myst hela förmiddan, kollade på Dear John, den var jätte fin, gillar sånna kärleksfilmer som man får gråta lite i :) Skjutsade min lilla snutte till firman där det bjöds på firmafest ikväll, så ska väll även hämta hem honom lite senare :)

Häromdan fick vi en jätte söt liten body utav tro det eller ej men min pappa som han köpte när dom var på swedenrock, det står motorhead på magen och kizz på ryggen haha blir en liten rockbebis :)

Är riktigt trött i fötterna faktiskt, känns att kroppen inte är i samma skick som förut för att servera och springa omkring så nu ska jag slänga upp dessa trötta fötter i soffan och sen ska jag se någon härlig komedi tror jag :)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha snyggaste bodyn ;)

2010-06-19 @ 19:18:16
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback