Barnmorskan!

Precis hemkommen ifrån barnmorskan, var en vikarie idag för våran barnmorska har semester, men de gjorde ingenting, vikarien var hur go som helst. Kändes helt naturligt att prata med henne, hon var så uppmuntrande och gullig. Allt såg jätte bra ut o lilla pyret har växt på där inne, alla värden var precis som dom skulle o det lilla hjärtat pumpade på med galoperande fart, så underbart att höra måste jag säga! Vilken känsla!

Nu ska vi inte dit igen förens den 14 Juli o jag ser redan fram emot att gå dit o se hur lill plutt växer igen :)


Nu ska jag sätta mig i solen i väntan på att åka till jobbet o ta emot varor o sen hem o kasta mig på gräsmattan, hoppas på att få träffa Amanda o lilla snuttungen idag med ♥

Frida och Johanna, Lycka till, ni är bäst de kommer gå kanoners !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback