3 dagar kvar :)

Nu är det bara tre dagar kvar på jobbet innan jag ska vara ledig i 3 veckor (nästan) !

Igår efter jobbet åkte jag sanna o marie till babyland o kollade runt lite :)
Efter det bar det av för en fika på maxi, trevligt trevligt.
Känns så himla kul att sanna o jag är gravida samtidigt, man får så mkt gemensamt . Kommer bli så kul när dessa underbara små liv kommer till världen :)

Nästa investering blir en bilbarnstol :)

Jag längtar så efter dig, tänk att man kan längta så himla mycket efter någon man inte vet någonting om men ändå känner bättre än någon annan. Vilken mäktig känsla det är när VÅRAT lilla barn sparkar runt där inne i min mage lixom. Jag kan inte fatta det, så mäktigt men ändå så maktlös jag känner mig över detta sköra lilla liv <3

Nu är det dags för att mysa ner sig i sängen o titta lite på hur magen far runt innan det är dags för oss att somna :)
Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback