Work it work it!

Har kännt att jag inte haft så mycket att blogga om på sistone, känns som att jag bara jobbar men måste väll skriva en rad iaf :)

Igår var jag med om en väldigt obehaglig händelse när jag skulle gå igenom parken ner till parkeringen. En man fick förmodligen vätskebrist så han fick kramp o bara låg o skaka o mitt där hamna lilla jag. Barnen som var med den här mannen fick panik, skrek o grät så samtidigt som jag försökte trösta dom skulle jag få tag på hjälp, vilket inte var det lättaste då jag bara har alla restaurang nummer inlagda i min privata mobil, men det löste sig tillslut, tack gode gud! Ambulansen kom o mannen fick hjälp!
Så faaan drick så mycket vatten ni bara kan i den här värmen för den suger musten ur oss alla tror jag :P

Idag har det faktiskt vart helt ok att jobba, om man tänker på värmen. Tycker alltid att det är ganska kul att joba men det brukar vara såååååå himla varmt o det är inge kul när man är så här stor o otymplig, dessutom svettas man mycket mer som gravid :P Men som sagt idag har det vart behaglig värme ute.

Jag bara växer o växer o jag längtar bara mer o mer efter detta underbara lilla liv som växer i min mage. O ni ska veta att det verkligen känns hur den här lilla människan växer, sparkar och rörelser blir mer tydliga och starkare för varje dag som går :) Gick och tänkte på namn påvägen ifrån jobbet förut, vad säg som Nova? Det klingade vackert i mitt huvud :) haha konstigt att jag bara tänker på flicknamn, de känns på något sätt svårare än pojknamn ♥

Nae nu ska jag o snutte snart bege oss till stan för att storhandla, o även inhandla allt som vi behöver inför morgondagens grillkväll med Amanda, Tobbe och lill fisan :)



Magen och jag med arbetskläder :)








Kommentarer
Postat av: Moa

Åhhhh va kulan växer :D

2010-07-04 @ 22:41:01
Postat av: ellen

Åh vad "stor" och fin du börjar bli! Tror jag glömde svara på din kommentar sist? Men det vore jätte skoj att ses!! Absolut!!

2010-07-05 @ 20:43:07
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback