Vilken sommar

Gud vilken härlig sommar vi fick :) Men hade ju inte trott något annat jag är ju gravid :P haha
Igår satt jag här hemma i solen med fötterna i en balja med iskallt vatten haha :P Färgade håret gjorde jag oxå vilket definitivt behövdes. När kricka sluta jobbet möttes vi upp hemma hos hans föräldrar i Blacka där det bjöds på köttfärslimpa :) O hjärtat fick ta sig ett välförtjänt dopp i poolen efter en varm dag på jobbet.
Sen åkte vi hem till Micke o Tessan som vi inte träffat på jätte länge, kricka skulle koppla deras kök.
Dom ska oxå ha barn sisodär två veckor efter oss :) O vi har lyckats att köpa exakt likadana vagnar haha men det kan ju bara betyda en sak, DEN ÄR FIN :) Lisa kikade in oxå, hennes mage börjar vara riktigt stor nu, inte så konstigt kanske tanka på att den lilla ska ut snart, MYS, önskar er massa lycka till inför förlossningen som kommer att gå toppen :D

Nae nu ska jag göra mig redo för ytterligare en dag med sol o bad, idag tillsammans med Amanda o lilla prinsessan :)

Beställde precis en gudomligt söt björn overall till lilla pyret :)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: ellen

Ja men gud Linda, dör du nästan inte i värmen! Jises, och jag tyckte jag hade det tufft förra sommaren. Haha! Har du shoppat mycket eller har du klarat att hålla dig?

2010-07-21 @ 16:27:41
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback