Tråkigt utan kamerasladd :/

Så tråkigt att blogga när jag inte kan lägga in några bilder, men men hur som helst ska jag nog uppdatera er lite om mitt händelserika liv nu haha :P

Försäkringskassan ringde upp fredags morse efter att jag ringt o tjatat o sa att de beviljat mig havandeskapspenning vilket känns så himla skönt, förstår inte hur jag kunde tro att jag skulle orka jobba in i det sista med det jag gör. Börjar på att ha riktigt ont i ben o fötter så känner mig 100 år äldre ungefär, vissa dagar är fötter o ben så svullna att jag inte ens ser mina fotknölar :/ men men hur ont det än gör är varenda sekund värt det. Det ligger ett helt underbart litet pyre där inne o bara myser o växer sig redo att möta världen. Jag längtar så innerligt, vilker oxå är en märklig känsla att man kan längta så himla mycket efter någon som är så mycket närmre än någon annan :P Men längtar efter att få hålla om dig min lilla plutt ♥

i Lördags körde vi på en reunion kväll med gamla gänget ifrån högstadiet, fan vilket helt underbart rolig kväll, länge sen jag skratta så mycket. Alla bilder o alla minnen de är värda guld! Vilket enastående litet gäng vi var o ingen kan ta ifrån oss hur ROLIGT vi haft under våran uppväxt i skolan iaf! Tack Johanna, Sofie, Madde, Jenny, Emelie, Frida, Sandra och självklart grabbarna grus som vi träffade en stund för en minnesvärd kväll som måste upprepas mycket oftare :)

Igår var vi riktiga myskorvar här hemma, vi bara myste åt o kolla på film, hur skönt som helst!
Vi välkomnade även v.33 igår, känns helt amazing att veckorna går så fort ändå :)

Nu ska jag göra mig redo för lite sol o bad med Johanna, Magda o Poppo :)

Hoppas att jag kan lägga in lite bilder till kvällen då jag har planerat att sno mammas sladd nu när dom är iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback