Första doppet :)

Det blev inget första dopp i sjön i lördags, det blev ett andra dopp i Krickas föräldrars pool ist, såååå skönt!
Vi låg där hela dagen o gotta oss i solen o poolen :)
På kvällen åkte vi till sjöstugan o frossa i massa god mat med jonas och Anna ( Krickas arbetskamrat o hans tjej)
Väldigt trevligt, så himla mysigt att sitta på uteserveringen där nere vid vattnet o äta en massa gott:)

Igår däremot fick jag mitt första dopp i sjön, älgsjön blev det de här året, brukar alltid vara krokeks kallaste sjö men gud vad skönt det var, helt underbart :) Så vi låg där inte så länge men två timmar kanske på klippan o sola o jag badade, kricka är en liuten badkruka :P
Till kvällen kollade vi göta kanal 3, inte så överdrivet bra vill jag väll säga!

Nae nu ska jag slänga av mig arbetskläderna o kasta mig in i en iskall dusch :)

Just det, jag har ingen kamera sladd för tillfället så därför jag inte lagt upp så mkt bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback