Bilköp?

Igår tillobringades dagen tillsammans med Amanda o Neliah vid skiren, det var skönt även att det var lite disigt :)
Vi ringde även på en bil igår som verkar jätte fin så den ska vi åka o titta på idag men den finns i Karlstad så det blir en liten road trip, hoppas verkligen att den är så fin som den ser ut på bilderna :)

När jag precis hade satt potatis på kokning igår börja det suga i spicy hot tarmen haha så jag stängde av potatisen o så åkte vi o hämta mat, det var underbart gott vill jag lova :)

Imorn bär det av på en liten road trip till Ullared med Johanna, Amanda o lilla Neliah det ska bli kul, hoppas att det finns en massa nödvändigheter till den lilla kickboxaren som gömmer sig i mammas mage :)
Haha vad konstigt det känns att kalla sig själv för mamma, men konstigt på ett underbart sätt såklart :)

Nae nu ska jag ta o städa lite innan det bär av till Karlstad :)
Uppdaterar er ikväll om vi har en ny bil!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det går bättre den här gången med bilköpet då. :) Är det den på bilden? Fin färg. ;)

2010-07-22 @ 13:20:35
Postat av: ellen

Vilken fin bil! Och gud så skoj med ullared, du hittar nog massa där:) Nej alltså vi köpte en overall, säng med tillbehör och bilbarnstol typ. Jonas tyckte det var dumt att shoppa loss ifall nått skulle gå fel (hemst tänkande, men aa..) Men det är ju svårt att hålla fingrarna i styr! Vad tror du att det blit då? :P Jag tror en liten kille ;)

2010-07-22 @ 14:08:52
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback