Sprutor!

Igår kom vi äntligen iväg till Rejmes så vi fick hälsa på mina gammla arbetskamrater :) Nellie fick en jätte fin Nalle/kudde, tack säger hon!
På kvällen kom Krickas föräldrar på besök, trevligt trevligt!

Idag har vi vart på BVC där fick Nellie sprutor, o spruträdd som jag är släpade jag med mig min älskade syster som stöd o det var toppen så hon fick hålla Nellie i händerna så hon inte skulle råka slå till på sprutan o jag lekte med nappen i munnen på henne så det gick toppen, hon är tapper min lilla älskling!
Vi mätte henne ju som vanligt oxå så nu är hon 60,5 cm lång och väger hela 5500 g, hon följer sin egna lilla kurva :)
Sen blev det en promenad till affären så vi kunde handla lite lunch. Så vi gjorde matiga toasts o kolla på sunes jul haha, hur bra som helst!

Nellie somnade nästan direkt när vi kom hem men efter ca 2 timmar vaknade hon och grät och skrek helt hysteriskt, tårarna bara sprutade om henne och ingenting hjälpte men efter en halvtimmes hysteri lyckades jag få i henne lite alvedon o lite tutte så nu sover hon igen min lilla älskling. Det verkligen skääär något fruktansvärt i mamma hjärtat när hon skriker så :/

Nu kom Maria, Kimma & Tobbe hit så vi ska se idolfinalen och mysa ♥

Trevlig Helg!



Kommentarer
Postat av: EMMA - FOTO

hihi ja men när skulle det passa för fröken? =) Kanske tisdag?

2010-12-10 @ 20:09:59
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/
Postat av: EMMA - FOTO

sv; Absolut, tar det när du vill =)

2010-12-13 @ 17:17:46
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback