Snöiga vägar...

Igår när vi skulle ge oss ut på långpromenad väntade jag tills kl var runt 13 för att vara säker på att gångvägarna skulle vara plogade, då det är lite halv knepigt att ta sig fram med vagnen om det är mycket snö. Men tror ni att vägarna var plogade då? NEJ! När vi efter 45 minuters promenad på dessa snöiga vägar hem till farmor & farfar var jag helt genom svett.
Sen blev det en himlans massa fika hemma hos min farmor & farfar hela dagen.

Idag gick vi upp tidigt för att ta emot besök utav en barnmorske student som ville göra en intervju med mig om förlossningen. Hon var så himla härlig på alla sätt och vis o en intervju på en timme bara svischa förbi. Uppsatsen som hon ska göra av intervjun ska vara färdig till juni så då skulle jag få läsa den. Fattar inte hur snabbt man glömmer detaljer så det var verkligen nyttigt att friska upp hjärnan lite :)

Efter det åkte jag ÄNTLIGEN iväg och kasta på vinterdäck på bilen! Skönt att ha det överstökat.
Sen kom Erika på en fika, alltid lika trevligt att umgås med dig vännen ♥ Vi måste bara bli lite bättre på att göra det ofta!

Sen blev det långpromenad igen o idag var vägarna helt ok och det var väldigt skönt att röra på fläsket efter allt fika idag :)
Nu sjönk vi ner i soffan alla tre o bara gosar!



Härliga vinterväder (posetiva tankar)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback