Julen2010..

Jahopp då var redan julfirandet över med blandade känslor. Jag är ju som ett litet barn o älskar julen, tycker det är så himla mysigt samtidigt som jag känner att det är skönt att bara få sjunka ner i soffan o inte ha några måsten framför sig :)

Den här julen har vart något utöver det vanliga med våran lilla prinsessa. Julafton firade vi tillsammans med min släkt och juldagen tillsammans med Krickas släkt.
Jag behöver väll kanske inte säga att Nellie fick högar med klappar av tomten båda dagarna,
bortskämd liten dam ♥ Hon fick så himla mycket fina saker av alla så nu har hon att göra ett bra tag framöver.

Idag degar vi bara här hemma o små river lite i julklappspåsarna. Dennis, Lisa & Alex kommer om en stund så då ska vi trycka i oss lite pizza o bara mysa framför tv:n ♥

Hoppas att ni alla haft en lika mysig jul som vi har haft. Älskade familj ♥


Nellies julklapp ifrån sin mamma & pappa :) (vet att hon är lite liten ännu)


Nellie ♥ Alexander


1 års förlovning & julafton ♥


Underbara & Älskade


Nellie med sin morfar


Julaftonsmys


Nellie med sin mormor


Alice var top model på juldagen


Nellies farmor & Alice

Bjuder på fler bilder ikväll eller imorn!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååå mys <3

2011-01-03 @ 14:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback