Dan före dan före doppare dan...

Igår följde jag och Nellie med mamma och pappa till min lillasysters julavslutning i delfinariet o det var jätte fint och mysigt :) Då fick jag se en delfinshow i år trots allt. Nellie var så himla duktig hon satt i sin mormors knä och kollade in delfinerna hela tiden utan att säga ett knysst, mammas duktiga tjeja ♥
Det blir mycket julklappar för snälla barn har jag hört :D

Idag har jag tvättat lite och kastat lite flaskor och kartonger o skit som stod o skräpa här.
Sen har jag bakat saffranskaka till julafton (det är mitt bidrag till julbordet)

Nu ska vi krypa ner i sängen för imorn blir det julklapps handling tillsammans med Lisa & Alexander, det ska bli mysigt, var så länge sen vi sågs nu ♥

Sov gott allesammans!


En söt liten kör sjöng så sött..

Delfinshow

Mormormys ♥

Massa duktiga delfiner

Så himla härligt jobb dom måste ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback