3 år med dig ♥

Nu var det en hel vecka sedan jag skrev några rader sist. Dåligt av mig, jag vet!

I lördags blev lilla Nellie hela 3 månader. Kan någon förklara för mig hur tiden kan gå så ruskigt fort ?

I Onsdags kom Johanna, Sebbe, Magda, Kalle & Tuva hit. Vi fikade o myste allihopa, inte så ofta vi träffas hela gänget så det var extra mysigt :) Så Magda, Johanna & jag tjuvstartade julen lite med att byta julklappar, och jag fick mig en ordentlig överraskning när jag öppnade min julklapp ifrån dom, ett par underbara skor, dessa skönheter har jag tjatat om sedan jag såg dom i Johannas garderob men så har dom vart slut o så fort dom kommit in för en liten stund igen har min plånbok slagit mig på fingrarna haha men nu är dom äntligen MINA, beauties, Tack mina underbara vänner ♥♥

Igår var det 3 hela år sedan mitt hjärta började slå för dig goding. Helt otroligt att det fortfarande pirrar i hela mig så fort jag får ett sms av dig snyggo. Och av den kärleken har vi nu tillsammans skapat ett nytt liv, våran lilla skruttunge. Tack älskling för att du finns vid min sida, jag älskar dig så otroligt mycket. Jag hoppas verkligen att den här kärleken aldrig dör ut för det är dig jag vill dela resten av mitt liv med ♥♥

För att fira det lite dukade jag lite mysigt och gjorde plankstek som vi avnjöt tillsammans med ett glas vin!

Nu ska vi snart bege oss hem till min mor & Far där vi ska städa lite, sen blir det hem, göra oss iordning för att sedan spendera kvällen tillsammans med Johanna & Sebbe.

Känner att det börjar bli lite mycket text nu så jag slänger in lite bilder istället och låter dom tala för sig själva!

TREVLIG HELG


Mysigt & JOBBIGT att promenera i snön!


En liten bild ifrån vårat rejmes besök :)


En hel del julklappar...& Johanna



 

 
                                                                            Nellie fick en jätte fin mössa av Sebbe, Tack :)
 
Hahaha Nellies mindre glada sida :P
 
Nellies fina julklapp ifrån Tant Johanna ♥          Nellies fina julklapp ifrån Tant Margot ♥

Sist men inte minst min underbara julklapp ifrån dom bästa!
Tack snälla ni!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vad snygg jag är i arbetskläderna. ;) Det var väldigt kul och efterlängtat att ni kom och hälsade på. Kram kram

2010-12-17 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback