Shame on me!

Kan inte förstå hur jag kan vara så dålig på att uppdatera, sitter ju vid datorn varje dag i princip.
Har väll vart för upptagen kanske :P
Kricka har ju semester den här veckan oxå så vi njuter utav tiden med varanndra, långa sovmornar och sena filmkvällar. Torsdag till lördag förra veckan tillbringade vi i skärgården, på korsholma hos pappas kusin med familj. Kunde ju inte ha valt bättre dagar att tillbringa där iaf, både torsdagen och fredagen var ju kanon fina så det blev sol, bad, grillning o mys :) Riktigt trevliga dagar!

Vi var även hos barnmorskan förra veckan, alla värden såg bra ut och lilla plutt har fixerat sig (lagt sig till rätta, redo för leverans till mamma o pappa♥). Både jag och Kricka fick känna på huvudet, våran barnmorska är så himla bra på alla sätt o vis o jag är hur glad som helst att vi går hos henne. Hon visar oss allt och förklarar allt så bra, o om vi har frågor o funderingar har hon alltid så bra svar :)
Vi är nu inne i v36, kan ni fatta? Det är en endaste liten fjuttig månad kvar! Tyvärr kommer det nog bli den längsta månaden i hela mitt liv, denna längtande väntan!
Det trycker på massor nu, tillochmed så mycket att jag mår illa hela hela hela tiden o imellanåt känner jag mig svimfärdig för det trycker på så mycket, men jag gillar det oxå för det känns lixom att kroppen o pyret börjar att bli redo!
Vi bestämde idag att vi ska åka till babyland o hämta alla saker vi har står där o väntar näst nästa helg :) Det ska bli så mysigt att få hem säng o vagn o babygunga o allt sånt vi har står där :) Sen har vi bara lite kläder kvar att köpa till det lilla knytet sen är vi helt redo för din ankomst hjärtat ♥


Igår var Sanna här en sväng efter jobbet på en liten fika, så härligt att ha dig gumman. Vi upplever ju lixom samma sak. Det kommer bli så underbart att våra barn får växa upp tillsammans precis som vi gjorde :)

Måste ta mig in till stan o träffa Johanna o Magda någon dag i veckan med, gud vad dålig jag är på stadsbesök nu för tiden, sorry men men ni vet ju hur jag är :)

Nu ska vi packa ihop oss o åka till Kimma o Maria för en kväll med spicy hot och kortspel!




Kommentarer
Postat av: Magda

Gumman vi förstår dig :) Men om du har tid någon dag kommer jag gärna ut till dig en liten sväng :) Har ju fått bilen nu vettu! ;) Puss på dig och bönan!

2010-08-10 @ 15:35:18
URL: http://metrobloggen.se/stellamagdalena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback