1 månad!

Idag är det exakt en månad kvar till BF, längtar längtar längtar :) Men om sanningen ska fram känns det som att pyret redan försöker slå sig ut, påtryckningarna känns mer o mer för varje dag :) Nästa vecka plutten då har du fritt fram, då får du komma när du vill för du är såååååå välkommen!

Igår var vi med Kimma o Maria vid Magnehultsån så karlarna kunde fiska o så grillade vi korv o myste, riktigt mysigt eftersom att det vart fint väder på kvällen :) Dock blev det ingen fisk för grabbarna, så jag o Maria fick en utav en gubbe som var där o fiska haha :)

Idag har jag kollat ut en ny mobil som jag ska köpa på fredag.
Nu ska jag baka något gott bröd, fick ett bakryck :)

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Ellen

En annan gick över elva dagar... haha. Håller tummarna för annat gällande dig:)

2010-08-16 @ 22:37:35
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: moa

Linda när ska vi ses :) saknar dej!! Hoppas allt är bra med dig och bebben <3

2010-08-17 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback